.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اطلاع‌رساني هنرمندانه افق روشن روابط عمومي‌ها‌ست

دبير شوراي عمومي مازندران تاسي از بيانات رهبر معظم انقلاب مبني بر اطلاع‌رساني هنرمندانه را افقي براي روابط عمومي‌ها دانست. ‌

كمال رستمعلي پيش از ظهر امروز در نخستين همايش روابط عمومي دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان گلوگاه كه با حضور مديران و مسئولان روابط عمومي ادارات شهرستان گلوگاه برگزار شد، وظيفه روابط عمومي‌ها را تحليل افكار و اعمال مديران و جامعه و ارتباط با مردم دانست و افزود: مديران روابط عمومي بايد علاوه بر عالي‌ترين مقام دستگاه به ويژه روابط عمومي مردم باشند.

دبير شوراي روابط عمومي استان مازندران عصر حاضر را عصر ارتباطات دانست و اظهار داشت: كار روابط عمومي صرفا تبليغ كار مديران نيست و بايد روابط عمومي افكار عمومي و مردم نيز باشند.

وي افزود: روابط عمومي بايد با ايجاد فضاسازي مناسب، اتفاقات را پيش‌بيني و جلوتر از آن حركت كند.

رئيس اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل استانداري مازندران اجازه بازگويي نظرات و ديدگاه‌هاي مختلف را اصل مهمي در كار روابط عمومي برشمرد و افزود: اعتماد به جوانان و استفاده از نظرات نخبگان و توانمندي جوانان در مناسبت‌ها و عرصه‌هاي مختلف از جمله نكاتي است كه همواره بايد مورد توجه قرار گيرد.

وي خاطرنشان كرد: روابط عمومي‌ها بايد به نمايندگي از مردم و زودتر از ايشان به طرح پرسش‌ و پاسخ مناسب براي آن بپردازند.

رستمعلي تاسي از بيانات رهبر معظم انقلاب را مبني بر اطلاع‌رساني هنرمندانه را افقي براي روابط عمومي‌ها دانست و بر توجه ويژه به مردم تاكيد كرد.

فرماندار گلوگاه كه مديران بايد جايگاه روابط عمومي را بشناسند و به آن توجه داشته باشند، گفت: عملكرد يك دستگاه بايد از طريق روابط عمومي به مردم انعكاس يابد.

سميع‌الله مظفري افزود: مديران دستگاه‌ها اجازه دهند كه روابط عمومي‌ها با فراخ بال و اطمينان خاطر فعاليت كنند تا روابط عمومي خوب و پويا محقق شود.

فرماندار گلوگاه حضور مديران ادارات را در اين همايش نشانه اهميت و جايگاه روابط عمومي در نزد آنها دانست و تصريح كرد: روابط عمومي مي‌تواند بهترين مشاور مدير باشد تا بدين وسيله يكي از مشكلات دستگاه‌ها كه تكريم ارباب رجوع است برطرف شود./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.